Vende vakante

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  29.05.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Specialist I (i parë), pranë Sektorit Juridik dhe Prokurimeve, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 30.05.2023 nga ora 11:30 deri më 12:00.

  1. Jurgen Sinani
  2. Delvisa Taho
  3. Suada Cara
  4. Manjola Koçi

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  29.05.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Ndihmës/kuzhiniere në çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 30.05.2023 nga ora 10:30 deri më 11:30.

  1. Dorela Seliman
  2. Amarilda Dika
  3. Ismate Xhindolli
  4. Rruzhdije Gruja
  5. Eneida Lamaj
  6. Dhurata Muzhika
  7. Ermira Malliku
  8. Xhensila Tomori

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  29.05.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Edukatore në çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 30.05.2023 nga ora 09:00 deri më 10:30.

  1. Esmeralda Saraçi
  2. Rovena Isufi
  3. Florina Shelnishta
  4. Ervisa Shaba
  5. Alketa Burnazi
  6. Melina Marashi
  7. Altea Shahollari
  8. Blerina Koçi
  9. Aurora Tereziu
  10. Elfrida Laze
  11. Orjana Çeka
  12. Anahirda Mane
  13. Ornela Lika
  14. Lefteria Sakollari
  15. Xhuljana Ibi
  16. Erisa Durro
  17. Valbona Mustafa

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

Tiranë, më 23.05.2023

SHPALLJE E KLASIFIKIMIT PËRFUNDIMTAR TË KANDIDATËVE PËR DREJTOR TË KOPSHTIT NR. 19

Referuar vlerësimit të Komisionit, bazuar në kriteret kualifikuese, intervistën e kryer dhe dokumentacionin shoqërues të depozituar , shpallet klasifikimi përfundimtar i kandidatëve si më poshtë vijon:

  1. Klementina Dede                     41 pikë
  2. Joana Qelemeni                       26 pikë

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA TIRANË
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

                                                                                                                                   Tiranë, më 18.05.2023

Lënda:        Dërgim Informacioni

       ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

       Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

Ju informojmë se, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë, në zbatim të Vendimit i Këshillit Bashkiak Nr. 50, datë 03.05.2023, “Për miratimin e nivelit të pagave për punonjësit e institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë”, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës të Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës ”, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, shpallet 1 (një) vend i lirë pune për Specialist I (i parë), pranë Sektorit Juridik dhe Prokurimeve, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë (Kategoria/ Klasa III-b, Grupi 1/2).

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

Disa nga detyrat që duhet të kryejë Specialist I (i parë) janë:

  1. Merr pjesë aktive në hartimin e dokumentave të tenderit duke kontrolluar ligjshmërinë e kërkesave të caktuara në to dhe kur vëren shkelje të procedurave, ka të drejtën e pezullimit të tyre në përputhje me legjislacionin në fuqi.
  2. Zbaton me transparencë legjislacionin në fuqi, duke mbrojtur në çdo kohë interesat e DPÇK.
  3. Mban përgjegjësi për përzgjedhjen e llojit tё procedurës, vendosjen e afateve dhe respektimin e tyre duke iu referuar në çdo hap legjislacionit në fuqi.
  4. Informon në çdo kohë mbi legjislacionin dhe ndryshimet që i bëhen këtij të fundit dhe e pasqyron në dokumentat e tenderit dhe procedurën e tenderimit.
  5. Harton kontrata sipas klasifikimit të tyre në bazë të procedurës, duke mbrojtur në çdo kohë interesat e institucionit.
  6. Përpilon shkresa që lidhen me korrespondencën zyrtare të institucionit nё zbatim tё detyrave tё Sektorit Juridik, si dhe pёrpilon materiale të ndryshme qё lidhen me pёrfaqёsimin juridik tё institucionit.

Për sa më sipër sqarojmë se:

Për pozicionin e punës si Specialist I ( i parë) pranë Sektorit Juridik dhe Prokurimeve, në DPÇK, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

Të ketë arsimin e lartë Drejtësi (Master në Drejtësi).

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 27.05.2023.

* Aplikimi bëhet duke dërguar CV-në dhe kërkesën për punësim në pozicionin e dëshiruar tek e-maili: femijet@tirana.al

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

                                                                                                                                 Tiranë më 17.05.2023

SHPALLJE E VENDIT VAKANT PËR POZICIONIN E DREJTUESIT TË

KOPSHTIT NR. 55 BASHKIA TIRANË

Mbështetur në Urdhrin e Kryetarit të Bashkisë Tiranë Nr. 3089, datë 18.01.2019 “Për Procedurat e Emërimit dhe të Shkarkimit të Drejtorit të Institucionit Publik të Arsimit Parashkollor”, Drejtoria e Përgjithshme e Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë, shpall vendin vakant për pozicionin e Drejtorit të Kopshtit Nr. 55, Bashkia Tiranë. (paga  sipas VKM nr. 175, datë 08.03.2017, “Për trajtimin me pagë dhe shtesa mbi pagë të punonjësve mësimorë dhe të punonjësve të tjerë jomësimorë, në arsimin parauniversitar”, i ndryshuar)

Kandidati për drejtor i institucionit publik të arsimit parashkollor duhet:

  1. Të ketë diplomë të ciklit të parë Bachelor, të formimit për mësues të arsimit parashkollor (Master).
  2. Të ketë të paktën, 5 vjet përvojë pune si mësues.
  3. Të mos ketë masa disiplinore në fuqi.

Çdo kandidat duhet të dorëzojë pranë Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve dokumentacionin e mëposhtëm, jo më vonë se 10 ditë pas shpalljes së këtij njoftimi:

  1. CV-në dhe kërkesën për t’u pranuar në institucionin arsimor parashkollor.
  2. Të gjitha diplomat që disponon kandidati së bashku me listat e notave.
  3. Çertifikatën e trajnimit për drejtues të institucionit arsimor parauniversitar ose vërtetimin se është në proces trajnimi, nëse ka.
  4. Dëshminë e penalitetit të lëshuar jo më herët se 3 muaj para datës së aplikimit.
  5. Dy rekomandime nga mësues, drejtorë të institucioneve arsimore ose titullarë të institucioneve që kanë punuar me kandidatin gjatë viteve të fundit.
  6. Vetëdeklarimin në lidhje me vërtetësinë e dokumentave dhe informacionit të dhënë në procesin e aplikimit.

Disa nga detyrat që do të kryejë Drejtori i Kopshtit janë:

  1. Është përgjegjës për respektimin e akteve ligjore e nënligjore në fuqi, rregullores së brendshme të institucionit, disiplinës formale në punë, kodit të etikës dhe sjelljes në institucion.
  2. Garanton respektimin e të drejtave dhe lirive të fëmijëve, monitoron punën e përditshme bazuar në parimin e mbrojtjes së interesit më të lartë të fëmijës, në përputhje me parashikimet e konventës për të Drejtat e fëmijëve.
  3. Monitoron respektimin e kurikulës së miratuar, realizon dhe ndjek procedurën e regjistrimit të fëmijëve, si edhe administron dosjet personale të stafit.
  4. Ngre komisionin e disiplinës, komisionin e etikës dhe sjelljes në institucion, komisionin e fëmijëve me nevoja të veçanta, komisionin e blerjeve, si edhe çdo komision tjetër që ka lidhje me funksionimin dhe menaxhimin e punës në institucion.
  5. Organizon dhe dokumenton rregullisht mbledhjet me prindër, si edhe ngre këshillin e prindërve dhe  bordin e prindërve.
  6. Monitoron kushtet higjenike në institucion dhe zbatimin e menusë së miratuar.
  7. Monitoron zbatimin e detyrave funksionale të stafit mësimor dhe jomësimor.
  8. Dokumenton të dhëna në regjistrin e ditëngrënieve, si edhe realizon filtrin e përditshëm.
  9. Administron dokumentacionin e familjeve në nevojë, të cilat përfitojnë shërbim parashkollor pa pagesë.
  10. Ndjek likuidimin e faturave mujore të ditëngrënieve brenda afateve të përcaktuara dhe është përgjegjëse për debinë e akumuluar.
  11. Mban qëndrim jodiskriminues ndaj gjinisë, rracës, kulturës, besimit, prejardhjes familjare dhe modelon qëndrim pozitiv tek stafi, fëmijët dhe komuniteti…..etj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

                                                                                                         Tiranë, më 17.05.2023

Lënda:        Dërgim Informacioni

        ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

        Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

Ju informojmë se, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë, në zbatim të Vendimit i Këshillit Bashkiak Nr. 50, datë 03.05.2023, “Për miratimin e nivelit të pagave për punonjësit e institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë”, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës të Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës ”, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, shpallen 2 (dy) vende të lira pune për Ndihmës/kuzhiniere në çerdhe, (Kategoria/ Klasa III).

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

Disa nga detyrat që duhet të kryejë një nd/kuzhiniere në çerdhe janë:

  1. Është përgjegjëse për rregullin dhe higjenën në kuzhinë.
    1. Kryen procesin e higjenizimit të mjeteve të kuzhinës.
    1. Parapërgatit të gjithë artikujt ushqimorë për gatim.
    1. Ndihmon kuzhinieren në procesin e gatimit.
    1. Në rast mungese të kuzhinieres, përgatit ushqimin sipas menusë së miratuar, si dhe plotëson e nënshkruan librin e kuzhinës konform rubrikave.

Për sa më sipër sqarojmë se:

Për pozicionin e punës si Nd/kuzhiniere në Çerdhe, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

Të ketë arsimin e mesëm dhe kualifikime në fushën e kulinarisë.

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 26.05.2023.

* Aplikimi bëhet duke dërguar CV-në dhe kërkesën për punësim në pozicionin e dëshiruar tek e-maili: femijet@tirana.al

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

                                                                                                         Tiranë, më 17.05.2023

Lënda:        Dërgim Informacioni

        ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

        Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

Ju informojmë se, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë, në zbatim të Vendimit i Këshillit Bashkiak Nr. 50, datë 03.05.2023, “Për miratimin e nivelit të pagave për punonjësit e institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë”, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës të Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës ”, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, shpallen 25 (njëzet e pesë) vende të lira pune për Edukatore në çerdhe, (Kategoria/Klasa IV-b, grupi 1/2/3/4).

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

Disa nga detyrat që duhet të kryejë një edukatore në çerdhe janë:

  1. Punon nën drejtimin e Përgjegjëses së Çerdhes dhe udhëzimeve të mjekut, psikologut, dhe punonjësit social.
  2. Monitoron gjendjen shëndetësore të fëmijëve gjatë gjithë qëndrimit në çerdhe, njofton në kohë përgjegjësen për problemet shëndetësore të konstatuara dhe i pasqyron ato në filtrin ditor.
  3. Kujdeset çdo ditë për fëmijët, në drejtim të higjenës personale, të ushqyerit, të ndërruarit e veshmbathjeve, edukimit shoqëror. Në bashkëpunim me specialistët e sektorit psiko-social ndihmon në stimulimin e fushave të zhvillimit të fëmijës si psh: zhvillimi fizik, psiko-emocional, si dhe përdor metoda të efektshme për inkurajimin e zhvillimit fizik, social, emocional, gjuhësor dhe edukativ të fëmijëve 0-3 vjeç.
  4. Njeh dhe zbaton programin e edukimit të fëmijëve sipas formatit të përcaktuar.
  5. Në bashkëpunim me psikologun/punonjësin social ndjek planin individual të ecurisë dhe zhvillimit të fëmijëve me nevoja të veçanta.
  6. I raporton me shkrim turnit pasardhës, lidhur me problematikat e konstatuara tek fëmijët.
  7. Mban përgjegjësi për rregullin dhe higjenën brenda grupit.
  8. Merr pjesë në pastrimin e përgjithshëm të çerdhes në rast të lyrjes, dezinfektimit apo pastrimit gjeneral të ambienteve të brendshme dhe të jashtme.
  9. Krijon një mjedis të përshtatshëm duke përdorur mjete didaktike/vizatime/figura referuese/punime dore etj, për zhvillimin e programit të edukimit për fëmijët 6 muaj -3 vjeç.
  10. Informon rregullisht prindërit për ecurinë e fëmijës gjatë qëndrimit në çerdhe.
  11. Zbaton Konventën e të Drejtave të Fëmijëve.
  12. Duhet të jetë e pajisur me çertifikatën e vlefshme për dhënien e ndihmës së parë nga subjekte të liçensuara kombëtare/ndërkombëtare.

Për sa më sipër sqarojmë se:

Për pozicionin e punës si Edukatore në çerdhe, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

-Të ketë mbaruar arsimin e lartë Parashkollor/Cikli i Ulët/Punë Sociale/Psikologji/Infermieri.

-Të ketë eksperiencë pune në lidhje me fëmijërinë e hershme ( grupmosha 0-3 vjeç).

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 26.05.2023.

* Aplikimi bëhet duke dërguar CV-në dhe kërkesën për punësim në pozicionin e dëshiruar tek e-maili: femijet@tirana.al

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   27/03/2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Edukatore ne Çerdhe”:

  • Ejona Doce
  • Aida Dema
  • Eligerta Permeti
  • Dorina Dedaj
  • Adela Kasemi
  • Loreta Pashaj

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  20.03.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Edukatore në çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 21.03.2023 nga ora 09:00 deri më 10:00.

  1. Aida Dema
  2. Liljana Gjurra
  3. Ejona Doce
  4. Elida Cjapi
  5. Elfrida Laze
  6. Loreta Pashaj
  7. Eriglisa Lami
  8. Adela Kasemi
  9. Dorina Dedaj
  10. Eligerta Permeti

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA E TIRANËS
           DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

                                                                                   Tiranë më 17.03.2023

SHPALLJE E VENDIT VAKANT PËR POZICIONIN E DREJTUESIT TË

KOPSHTIT NR. 19 BASHKIA TIRANË

Mbështetur në Urdhrin e Kryetarit të Bashkisë Tiranë Nr. 3089, datë 18.01.2019 “Për Procedurat e Emërimit dhe të Shkarkimit të Drejtorit të Institucionit Publik të Arsimit Parashkollor”, Drejtoria e Përgjithshme e Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë, shpall vendin vakant për pozicionin e Drejtorit të Kopshtit Nr. 19, Bashkia Tiranë. (paga  sipas VKM nr. 175, datë 08.03.2017, “Për trajtimin me pagë dhe shtesa mbi pagë të punonjësve mësimorë dhe të punonjësve të tjerë jomësimorë, në arsimin parauniversitar”, të ndryshuar)

Kandidati për drejtor i institucionit publik të arsimit parashkollor duhet:

  1. Të ketë diplomë të ciklit të parë Bachelor, të formimit për mësues të arsimit parashkollor (Master).
  2. Të ketë të paktën, 5 vjet përvojë pune si mësues.
  3. Të mos ketë masa disiplinore në fuqi.

Çdo kandidat duhet të dorëzojë pranë Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve dokumentacionin e mëposhtëm, jo më vonë se 10 ditë pas shpalljes së këtij njoftimi:

  1. CV-në dhe kërkesën për t’u pranuar në institucionin arsimor parashkollor.
  2. Të gjitha diplomat që disponon kandidati së bashku me listat e notave.
  3. Çertifikatën e trajnimit për drejtues të institucionit arsimor parauniversitar ose vërtetimin se është në proces trajnimi, nëse ka.
  4. Dëshminë e penalitetit të lëshuar jo më herët se 3 muaj para datës së aplikimit.
  5. Dy rekomandime nga mësues, drejtorë të institucioneve arsimore ose titullarë të institucioneve që kanë punuar me kandidatin gjatë viteve të fundit.
  6. Vetëdeklarimin në lidhje me vërtetësinë e dokumentave dhe informacionit të dhënë në procesin e aplikimit.

Disa nga detyrat që do të kryejë Drejtori i Kopshtit janë:

  1. Është përgjegjës për respektimin e akteve ligjore e nënligjore në fuqi, rregullores së brendshme të institucionit, disiplinës formale në punë, kodit të etikës dhe sjelljes në institucion.
  2. Garanton respektimin e të drejtave dhe lirive të fëmijëve, monitoron punën e përditshme bazuar në parimin e mbrojtjes së interesit më të lartë të fëmijës, në përputhje me parashikimet e konventës për të Drejtat e fëmijëve.
  3. Monitoron respektimin e kurikulës së miratuar, realizon dhe ndjek procedurën e regjistrimit të fëmijëve, si edhe administron dosjet personale të stafit.
  4. Ngre komisionin e disiplinës, komisionin e etikës dhe sjelljes në institucion, komisionin e fëmijëve me nevoja të veçanta, komisionin e blerjeve, si edhe çdo komision tjetër që ka lidhje me funksionimin dhe menaxhimin e punës në institucion.
  5. Organizon dhe dokumenton rregullisht mbledhjet me prindër, si edhe ngre këshillin e prindërve dhe  bordin e prindërve.
  6. Monitoron kushtet higjenike në institucion dhe zbatimin e menusë së miratuar.
  7. Monitoron zbatimin e detyrave funksionale të stafit mësimor dhe jomësimor.
  8. Dokumenton të dhëna në regjistrin e ditëngrënieve, si edhe realizon filtrin e përditshëm.
  9. Administron dokumentacionin e familjeve në nevojë, të cilat përfitojnë shërbim parashkollor pa pagesë.
  10. Ndjek likuidimin e faturave mujore të ditëngrënieve brenda afateve të përcaktuara dhe është përgjegjëse për debinë e akumuluar.
  11. Mban qëndrim jodiskriminues ndaj gjinisë, rracës, kulturës, besimit, prejardhjes familjare dhe modelon qëndrim pozitiv tek stafi, fëmijët dhe komuniteti…..etj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA TIRANË
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

                                                                                                   Tiranë, më 09.03.2023

Lënda:        Dërgim Informacioni

        ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

        Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

Ju informojmë se, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë, në zbatim të Vendimit Nr. 83, datë 30.09.2022, të Këshillit Bashkiak “Për miratimin e nivelit të pagave për punonjësit e institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë”, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit të Kryetarit të Bashkisë Tiranë Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës”, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, shpallen 15 (pesëmbëdhjetë) vende të lira pune për Edukatore në çerdhe, (Kategoria/ Klasa IV-b, grupi 1/2/3/4).

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

Disa nga detyrat që duhet të kryejë një edukatore në çerdhe janë:

  1. Punon nën drejtimin e Përgjegjëses së Çerdhes dhe udhëzimeve të mjekut, psikologut, dhe punonjësit social.
    1. Monitoron gjendjen shëndetësore të fëmijëve gjatë gjithë qëndrimit në çerdhe, njofton në kohë përgjegjësen për problemet shëndetësore të konstatuara dhe i pasqyron ato në filtrin ditor.
    1. Kujdeset çdo ditë për fëmijët, në drejtim të higjenës personale, të ushqyerit, të ndërruarit e veshmbathjeve, edukimit shoqëror. Në bashkëpunim me specialistët e sektorit psiko-social ndihmon në stimulimin e fushave të zhvillimit të fëmijës si psh: zhvillimi fizik, psiko-emocional, si dhe përdor metoda të efektshme për inkurajimin e zhvillimit fizik, social, emocional, gjuhësor dhe edukativ të fëmijëve 0-3 vjeç.
    1. Njeh dhe zbaton programin e edukimit të fëmijëve sipas formatit të përcaktuar.
    1. Në bashkëpunim me psikologun/punonjësin social ndjek planin individual të ecurisë dhe zhvillimit të fëmijëve me nevoja të veçanta.
    1. I raporton me shkrim turnit pasardhës, lidhur me problematikat e konstatuara tek fëmijët.
    1. Mban përgjegjësi për rregullin dhe higjenën brenda grupit.
    1. Merr pjesë në pastrimin e përgjithshëm të çerdhes në rast të lyrjes, dezinfektimit apo pastrimit gjeneral të ambienteve të brendshme dhe të jashtme.
    1. Krijon një mjedis të përshtatshëm duke përdorur mjete didaktike/vizatime/figura referuese/punime dore etj, për zhvillimin e programit të edukimit për fëmijët 6 muaj -3 vjeç.
    1. Informon rregullisht prindërit për ecurinë e fëmijës gjatë qëndrimit në çerdhe.
    1. Zbaton Konventën e të Drejtave të Fëmijëve.
    1. Duhet të jetë e pajisur me çertifikatën e vlefshme për dhënien e ndihmës së parë nga subjekte të liçensuara kombëtare/ndërkombëtare.

Për sa më sipër sqarojmë se:

Për pozicionin e punës si Edukatore në çerdhe, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

-Të ketë mbaruar arsimin e lartë Parashkollor/Cikli i Ulët/Punë Sociale/Psikologji/Infermieri.

-Të ketë eksperiencë pune në lidhje me fëmijërinë e hershme ( grupmosha 0-3 vjeç).

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 18.03.2023.

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

                                                                                                                                                                                                                                   

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   03/03/2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Edukatore ne Çerdhe”:

  • Gerta Musaku
  • Helga Bardhollari
  • Elona Shutina

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA E TIRANËS

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

                                                                                                            Tiranë, më 02.03.2023

SHPALLJE E KLASIFIKIMIT PËRFUNDIMTAR TË KANDIDATËVE PËR DREJTOR TË

KOPSHTIT NR. 49 “Vaçe Zela”

Referuar vlerësimit të Komisionit, bazuar në kriteret kualifikuese, intervistën e kryer dhe dokumentacionin shoqërues të depozituar , shpallet klasifikimi përfundimtar i kandidatëve si më poshtë vijon:

  1. Eneda Ibrahimi                      50 pikë
  2. Frida Melani                           35 pikë

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  27.02.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Edukatore në çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 28.02.2023 nga ora 09:00 deri më 10:00.

  1. Flutura Spahiu
  2. Helga Bardhollari
  3. Valbona Mustafaj
  4. Liljana Gjurra
  5. Elona Shutina
  6. Albana Muja
  7. Gerta Musaku
  8. Megi Fejza

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   21.02.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Edukatore ne Çerdhe”:

  • Vjola Elmazaj
  • Franceska Arapi
  • Fjorda Potka
  • Valbona Cahani

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA TIRANË
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                                                        Tiranë, më 13/02/2023

 

Lënda:        Dërgim Informacioni

        ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

        Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

 

Ju informojmë se, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë, në zbatim të Vendimit i Këshillit Bashkiak Nr. 83, datë 30.09.2022, “Për miratimin e nivelit të pagave për punonjësit e institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë”, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës të Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës ”, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, shpallen 13 (trembëdhjetë) vende të lira pune për Edukatore në çerdhe, (Kategoria/Klasa IV-b, grupi 1/2/3/4).

 

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

 

 

 

 

Disa nga detyrat që duhet të kryejë një edukatore në çerdhe janë:

 

  1. Punon nën drejtimin e Përgjegjëses së Çerdhes dhe udhëzimeve të mjekut, psikologut, dhe punonjësit social.
  2. Monitoron gjendjen shëndetësore të fëmijëve gjatë gjithë qëndrimit në çerdhe, njofton në kohë përgjegjësen për problemet shëndetësore të konstatuara dhe i pasqyron ato në filtrin ditor.
  3. Kujdeset çdo ditë për fëmijët, në drejtim të higjenës personale, të ushqyerit, të ndërruarit e veshmbathjeve, edukimit shoqëror. Në bashkëpunim me specialistët e sektorit psiko-social ndihmon në stimulimin e fushave të zhvillimit të fëmijës si psh: zhvillimi fizik, psiko-emocional, si dhe përdor metoda të efektshme për inkurajimin e zhvillimit fizik, social, emocional, gjuhësor dhe edukativ të fëmijëve 0-3 vjeç.
  4. Njeh dhe zbaton programin e edukimit të fëmijëve sipas formatit të përcaktuar.
  5. Në bashkëpunim me psikologun/punonjësin social ndjek planin individual të ecurisë dhe zhvillimit të fëmijëve me nevoja të veçanta.
  6. I raporton me shkrim turnit pasardhës, lidhur me problematikat e konstatuara tek fëmijët.
  7. Mban përgjegjësi për rregullin dhe higjenën brenda grupit.
  8. Merr pjesë në pastrimin e përgjithshëm të çerdhes në rast të lyrjes, dezinfektimit apo pastrimit gjeneral të ambienteve të brendshme dhe të jashtme.
  9. Krijon një mjedis të përshtatshëm duke përdorur mjete didaktike/vizatime/figura referuese/punime dore etj, për zhvillimin e programit të edukimit për fëmijët 6 muaj -3 vjeç.
  10. Informon rregullisht prindërit për ecurinë e fëmijës gjatë qëndrimit në çerdhe.
  11. Zbaton Konventën e të Drejtave të Fëmijëve.
  12. Duhet të jetë e pajisur me çertifikatën e vlefshme për dhënien e ndihmës së parë nga subjekte të liçensuara kombëtare/ndërkombëtare.

 

Për sa më sipër sqarojmë se:

 

Për pozicionin e punës si Edukatore në çerdhe, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

-Të ketë mbaruar arsimin e lartë Parashkollor/Cikli i Ulët/Punë Sociale/Psikologji/Infermieri.

-Të ketë eksperiencë pune në lidhje me fëmijërinë e hershme ( grupmosha 0-3 vjeç).

 

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 23.02.2023.

 * Aplikimi bëhet duke dërguar CV-në dhe kërkesën për punësim në pozicionin e dëshiruar tek e-maili: femijet@tirana.al 

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  10.02.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Edukatore në çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 13.02.2023 nga ora 09:00 deri më 10:00.

 

  1. Greta Neli
  2. Anjeza Koçileri
  3. Rrahime Sano
  4. Fjorda Potka
  5. Vjola Elmazaj
  6. Elida Cjapi
  7. Franceska Arapi
  8. Ejona Doce
  9. Gerta Musaku
  10. Rexhina Tarushi
  11. Estela Mollaj
  12. Valbona Mustafaj
  13. Valbona Cahani

 

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

BASHKIA E TIRANËS
 DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                                                              Tiranë më 06.02.2023

 

SHPALLJE E VENDIT VAKANT PËR POZICIONIN E DREJTUESIT

TË KOPSHTIT NR. 49 BASHKIA TIRANË

 

Mbështetur në Urdhrin e Kryetarit të Bashkisë Tiranë Nr. 3089, datë 18.01.2019 “Për Procedurat e Emërimit dhe të Shkarkimit të Drejtorit të Institucionit Publik të Arsimit Parashkollor”, Drejtoria e Përgjithshme e Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë, shpall vendin vakant për pozicionin e Drejtorit të Kopshtit nr. 49, Bashkia Tiranë. (paga  sipas VKM nr. 175, datë 08.03.2017, “Për trajtimin me pagë dhe shtesa mbi pagë të punonjësve mësimorë dhe të punonjësve të tjerë jomësimorë, në arsimin parauniversitar”, të ndryshuar)

 

Kandidati për drejtor i institucionit publik të arsimit parashkollor duhet:

 

  1. Të ketë diplomë të ciklit të parë Bachelor, të formimit për mësues të arsimit parashkollor (Master).
  2. Të ketë të paktën, 5 vjet përvojë pune si mësues.
  3. Të mos ketë masa disiplinore në fuqi.

 

Çdo kandidat duhet të dorëzojë pranë Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve dokumentacionin e mëposhtëm, jo më vonë se 10 ditë pas shpalljes së këtij njoftimi:

 

  1. CV-në dhe kërkesën për t’u pranuar në institucionin arsimor parashkollor.
  2. Të gjitha diplomat që disponon kandidati së bashku me listat e notave.
  3. Çertifikatën e trajnimit për drejtues të institucionit arsimor parauniversitar ose vërtetimin se është në proces trajnimi, nëse ka.
  4. Dëshminë e penalitetit të lëshuar jo më herët se 3 muaj para datës së aplikimit.
  5. Dy rekomandime nga mësues, drejtorë të institucioneve arsimore ose titullarë të institucioneve që kanë punuar me kandidatin gjatë viteve të fundit.
  6. Vetëdeklarimin në lidhje me vërtetësinë e dokumentave dhe informacionit të dhënë në procesin e aplikimit.

 

Disa nga detyrat që do të kryejë Drejtori i Kopshtit janë:

 

  1. Është përgjegjës për respektimin e akteve ligjore e nënligjore në fuqi, rregullores së brendshme të institucionit, disiplinës formale në punë, kodit të etikës dhe sjelljes në institucion.
  2. Garanton respektimin e të drejtave dhe lirive të fëmijëve, monitoron punën e përditshme bazuar në parimin e mbrojtjes së interesit më të lartë të fëmijës, në përputhje me parashikimet e konventës për të Drejtat e fëmijëve.
  3. Monitoron respektimin e kurikulës së miratuar, realizon dhe ndjek procedurën e regjistrimit të fëmijëve, si edhe administron dosjet personale të stafit.
  4. Ngre komisionin e disiplinës, komisionin e etikës dhe sjelljes në institucion, komisionin e fëmijëve me nevoja të veçanta, komisionin e blerjeve, si edhe çdo komision tjetër që ka lidhje me funksionimin dhe menaxhimin e punës në institucion.
  5. Organizon dhe dokumenton rregullisht mbledhjet me prindër, si edhe ngre këshillin e prindërve dhe bordin e prindërve.
  6. Monitoron kushtet higjenike në institucion dhe zbatimin e menusë së miratuar.
  7. Monitoron zbatimin e detyrave funksionale të stafit mësimor dhe jomësimor.
  8. Dokumenton të dhëna në regjistrin e ditëngrënieve, si edhe realizon filtrin e përditshëm.
  9. Administron dokumentacionin e familjeve në nevojë, të cilat përfitojnë shërbim parashkollor pa pagesë.
  10. Ndjek likuidimin e faturave mujore të ditëngrënieve brenda afateve të përcaktuara dhe është përgjegjëse për debinë e akumuluar.

Mban qëndrim jodiskriminues ndaj gjinisë, rracës, kulturës, besimit, prejardhjes familjare dhe modelon qëndrim pozitiv tek stafi, fëmijët dhe komuniteti…..etj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                                                      Tiranë, më 31.01.2023

 

Lënda:        Dërgim Informacioni

        ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

        Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

 

Ju informojmë se, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë, në zbatim të Vendimit Nr. 83, datë 30.09.2022, të Këshillit Bashkiak “Për miratimin e nivelit të pagave për punonjësit e institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë”, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit të Kryetarit të Bashkisë Tiranë Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës”, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, shpallen 15 (pesëmbëdhjetë) vende të lira pune për Edukatore në çerdhe, (Kategoria/ Klasa IV-b, grupi 1/2/3/4).

 

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

 

 

Disa nga detyrat që duhet të kryejë një edukatore në çerdhe janë:

 

  1. Punon nën drejtimin e Përgjegjëses së Çerdhes dhe udhëzimeve të mjekut, psikologut, dhe punonjësit social.
  2. Monitoron gjendjen shëndetësore të fëmijëve gjatë gjithë qëndrimit në çerdhe, njofton në kohë përgjegjësen për problemet shëndetësore të konstatuara dhe i pasqyron ato në filtrin ditor.
  3. Kujdeset çdo ditë për fëmijët, në drejtim të higjenës personale, të ushqyerit, të ndërruarit e veshmbathjeve, edukimit shoqëror. Në bashkëpunim me specialistët e sektorit psiko-social ndihmon në stimulimin e fushave të zhvillimit të fëmijës si psh: zhvillimi fizik, psiko-emocional, si dhe përdor metoda të efektshme për inkurajimin e zhvillimit fizik, social, emocional, gjuhësor dhe edukativ të fëmijëve 0-3 vjeç.
  4. Njeh dhe zbaton programin e edukimit të fëmijëve sipas formatit të përcaktuar.
  5. Në bashkëpunim me psikologun/punonjësin social ndjek planin individual të ecurisë dhe zhvillimit të fëmijëve me nevoja të veçanta.
  6. I raporton me shkrim turnit pasardhës, lidhur me problematikat e konstatuara tek fëmijët.
  7. Mban përgjegjësi për rregullin dhe higjenën brenda grupit.
  8. Merr pjesë në pastrimin e përgjithshëm të çerdhes në rast të lyrjes, dezinfektimit apo pastrimit gjeneral të ambienteve të brendshme dhe të jashtme.
  9. Krijon një mjedis të përshtatshëm duke përdorur mjete didaktike/vizatime/figura referuese/punime dore etj, për zhvillimin e programit të edukimit për fëmijët 6 muaj -3 vjeç.
  10. Informon rregullisht prindërit për ecurinë e fëmijës gjatë qëndrimit në çerdhe.
  11. Zbaton Konventën e të Drejtave të Fëmijëve.
  12. Duhet të jetë e pajisur me çertifikatën e vlefshme për dhënien e ndihmës së parë nga subjekte të liçensuara kombëtare/ndërkombëtare.

 

Për sa më sipër sqarojmë se:

 

Për pozicionin e punës si Edukatore në çerdhe, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

-Të ketë mbaruar arsimin e lartë Parashkollor/Cikli i Ulët/Punë Sociale/Psikologji/Infermieri.

-Të ketë eksperiencë pune në lidhje me fëmijërinë e hershme ( grupmosha 0-3 vjeç).

 

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 09.02.2023.

 

Aplikimi behet duke dërguar CV-në dhe kërkesën për punësim në pozicionin e dëshiruar tek e-mail: femijet@tirana.al

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                                                          Tiranë, më 25.01.2023

 

SHPALLJE E KLASIFIKIMIT PËRFUNDIMTAR TË KANDIDATËVE PËR DREJTOR TË

KOPSHTIT NR. 20

       

Referuar vlerësimit të Komisionit, bazuar në kriteret kualifikuese, intervistën e kryer dhe dokumentacionin shoqërues të depozituar , shpallet klasifikimi përfundimtar i kandidatëve si më poshtë vijon:

      

  1. Oltjana Gjokaj  50  pikë
  2. Elona Dukaj      40 pikë

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   25.01.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Edukatore ne Çerdhe”:

  • Ester Hyska
  • Ermira Sheqerxhi
  • Kleda Zaçaj
  • Suada Beqiri
  • Dejana Trimi
  • Anita Lloçi
  • Marjeta Xhemollari

_______________________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  23.01.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Edukatore në çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 24.01.2023 nga ora 09:00 deri më 10:30.

 

  1. Marjeta Xhemollari
  2. Kleda Zaçaj
  3. Dejana Trimi
  4. Suada Beqiri
  5. Ermira Sheqerxhi
  6. Ester Hyska
  7. Anita Lloçi
  8. Marjeta Hasa
  9. Anjeza Koçileri
  10. Fjorda Potka
  11. Lorisa Isufllari
  12. Ejona Doce
  13. Esjona Bakushi
  14. Ornela Lika
  15. Vjola Elmazaj
  16. Ina Çaçi
  17. Esmeralda Gjini (Domi)

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

 

 

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                                                     Tiranë, më 12.01.2023

 

Lënda:        Dërgim Informacioni

        ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

        Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

 

Ju informojmë se, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë, në zbatim të Vendimit i Këshillit Bashkiak Nr. 83, datë 30.09.2022, “Për miratimin e nivelit të pagave për punonjësit e institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë”, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës të Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës ”, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, shpallen 20 (njëzet) vende të lira pune për Edukatore në çerdhe, (Kategoria/Klasa IV-b, grupi 1/2/3/4).

 

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

 

Disa nga detyrat që duhet të kryejë një edukatore në çerdhe janë:

 

  1. Punon nën drejtimin e Përgjegjëses së Çerdhes dhe udhëzimeve të mjekut, psikologut, dhe punonjësit social.
  2. Monitoron gjendjen shëndetësore të fëmijëve gjatë gjithë qëndrimit në çerdhe, njofton në kohë përgjegjësen për problemet shëndetësore të konstatuara dhe i pasqyron ato në filtrin ditor.
  3. Kujdeset çdo ditë për fëmijët, në drejtim të higjenës personale, të ushqyerit, të ndërruarit e veshmbathjeve, edukimit shoqëror. Në bashkëpunim me specialistët e sektorit psiko-social ndihmon në stimulimin e fushave të zhvillimit të fëmijës si psh: zhvillimi fizik, psiko-emocional, si dhe përdor metoda të efektshme për inkurajimin e zhvillimit fizik, social, emocional, gjuhësor dhe edukativ të fëmijëve 0-3 vjeç.
  4. Njeh dhe zbaton programin e edukimit të fëmijëve sipas formatit të përcaktuar.
  5. Në bashkëpunim me psikologun/punonjësin social ndjek planin individual të ecurisë dhe zhvillimit të fëmijëve me nevoja të veçanta.
  6. I raporton me shkrim turnit pasardhës, lidhur me problematikat e konstatuara tek fëmijët.
  7. Mban përgjegjësi për rregullin dhe higjenën brenda grupit.
  8. Merr pjesë në pastrimin e përgjithshëm të çerdhes në rast të lyrjes, dezinfektimit apo pastrimit gjeneral të ambienteve të brendshme dhe të jashtme.
  9. Krijon një mjedis të përshtatshëm duke përdorur mjete didaktike/vizatime/figura referuese/punime dore etj, për zhvillimin e programit të edukimit për fëmijët 6 muaj -3 vjeç.
  10. Informon rregullisht prindërit për ecurinë e fëmijës gjatë qëndrimit në çerdhe.
  11. Zbaton Konventën e të Drejtave të Fëmijëve.
  12. Duhet të jetë e pajisur me çertifikatën e vlefshme për dhënien e ndihmës së parë nga subjekte të liçensuara kombëtare/ndërkombëtare.

 

Për sa më sipër sqarojmë se:

 

Për pozicionin e punës si Edukatore në çerdhe, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

-Të ketë mbaruar arsimin e lartë Parashkollor/Cikli i Ulët/Punë Sociale/Psikologji/Infermieri.

-Të ketë eksperiencë pune në lidhje me fëmijërinë e hershme ( grupmosha 0-3 vjeç).

 

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 21.01.2023.

Aplikimi behet duke dërguar CV-në dhe kërkesën për punësim në pozicionin e dëshiruar tek e-mail: femijet@tirana.al

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

_______________________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më 06.01.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve, komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Operator i tekseve Braille pranë Insitutit të Nxënësve Që Nuk Shikojnë”:

  • Elda Borova

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  04.01.2023

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Operator Braille” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 05.01.2023 nga ora 09:00 deri më 09:30.

 

  1. Elda Borova
  2. Stelina Sinani

 

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                         Tiranë më 04.01.2023

 

SHPALLJE E VENDIT VAKANT PËR POZICIONIN E DREJTUESIT TË

KOPSHTIT NR. 20 BASHKIA TIRANË

 

Mbështetur në Urdhrin e Kryetarit të Bashkisë Tiranë Nr. 3089, datë 18.01.2019 “Për Procedurat e Emërimit dhe të Shkarkimit të Drejtorit të Institucionit Publik të Arsimit Parashkollor”, Drejtoria e Përgjithshme e Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë, shpall vendin vakant për pozicionin e Drejtorit të Kopshtit Nr. 20, Bashkia Tiranë. (paga  sipas VKM nr. 175, datë 08.03.2017, “Për trajtimin me pagë dhe shtesa mbi pagë të punonjësve mësimorë dhe të punonjësve të tjerë jomësimorë, në arsimin parauniversitar”, të ndryshuar)

 

Kandidati për drejtor i institucionit publik të arsimit parashkollor duhet:

 

  1. Të ketë diplomë të ciklit të parë Bachelor, të formimit për mësues të arsimit parashkollor (Master).
  2. Të ketë të paktën, 5 vjet përvojë pune si mësues.
  3. Të mos ketë masa disiplinore në fuqi.

 

Çdo kandidat duhet të dorëzojë pranë Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve dokumentacionin e mëposhtëm, jo më vonë se 10 ditë pas shpalljes së këtij njoftimi:

 

  1. CV-në dhe kërkesën për t’u pranuar në institucionin arsimor parashkollor.
  2. Të gjitha diplomat që disponon kandidati së bashku me listat e notave.
  3. Çertifikatën e trajnimit për drejtues të institucionit arsimor parauniversitar ose vërtetimin se është në proces trajnimi, nëse ka.
  4. Dëshminë e penalitetit të lëshuar jo më herët se 3 muaj para datës së aplikimit.
  5. Dy rekomandime nga mësues, drejtorë të institucioneve arsimore ose titullarë të institucioneve që kanë punuar me kandidatin gjatë viteve të fundit.
  6. Vetëdeklarimin në lidhje me vërtetësinë e dokumentave dhe informacionit të dhënë në procesin e aplikimit.

 

 

Disa nga detyrat që do të kryejë Drejtori i Kopshtit janë:

 

  1. Është përgjegjës për respektimin e akteve ligjore e nënligjore në fuqi, rregullores së brendshme të institucionit, disiplinës formale në punë, kodit të etikës dhe sjelljes në institucion.
  2. Garanton respektimin e të drejtave dhe lirive të fëmijëve, monitoron punën e përditshme bazuar në parimin e mbrojtjes së interesit më të lartë të fëmijës, në përputhje me parashikimet e konventës për të Drejtat e fëmijëve.
  3. Monitoron respektimin e kurikulës së miratuar, realizon dhe ndjek procedurën e regjistrimit të fëmijëve, si edhe administron dosjet personale të stafit.
  4. Ngre komisionin e disiplinës, komisionin e etikës dhe sjelljes në institucion, komisionin e fëmijëve me nevoja të veçanta, komisionin e blerjeve, si edhe çdo komision tjetër që ka lidhje me funksionimin dhe menaxhimin e punës në institucion.
  5. Organizon dhe dokumenton rregullisht mbledhjet me prindër, si edhe ngre këshillin e prindërve dhe bordin e prindërve.
  6. Monitoron kushtet higjenike në institucion dhe zbatimin e menusë së miratuar.
  7. Monitoron zbatimin e detyrave funksionale të stafit mësimor dhe jomësimor.
  8. Dokumenton të dhëna në regjistrin e ditëngrënieve, si edhe realizon filtrin e përditshëm.
  9. Administron dokumentacionin e familjeve në nevojë, të cilat përfitojnë shërbim parashkollor pa pagesë.
  10. Ndjek likuidimin e faturave mujore të ditëngrënieve brenda afateve të përcaktuara dhe është përgjegjëse për debinë e akumuluar.
  11. Mban qëndrim jodiskriminues ndaj gjinisë, rracës, kulturës, besimit, prejardhjes familjare dhe modelon qëndrim pozitiv tek stafi, fëmijët dhe komuniteti…..etj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   28.12.2022

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Edukatore ne Çerdhe”:

  • Sonila JeminaJ (Doka)
  • Kosovare Mumajesi
  • Mimoza Shuli
  • Arlinda Gjici
  • Elona Pecnikaj
  • Anduena Pere
  • Irena Shatri

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  22.12.2022

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Edukatore në çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 23.12.2022 nga ora 09:00 deri më 11:00.

 

  1. Vjola Elmazaj
  2. Esjona Bakushi
  3. Mimoza Shuli
  4. Ermira Sheqerxhi
  5. Elona Pecnikaj
  6. Arlinda Gjici
  7. Sonila Jeminaj
  8. Erida Disha
  9. Anduena Pere
  10. Valbona Cahani
  11. Sabrina Hoxha
  12. Rhaime Sano
  13. Valbona Mustafaj
  14. Enxhi Likollari
  15. Kosovare Mumajesi
  16. Valbona Miraka
  17. Dorina Dedaj
  18. Irena Shatri

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

 

                                                                                                          Tiranë, më 21.12.2022

 

 

SHPALLJE E KLASIFIKIMIT PËRFUNDIMTAR TË KANDIDATËVE PËR DREJTOR TË

KOPSHTIT PEZË – NDROQ

 

       

 

Referuar vlerësimit të Komisionit, bazuar në kriteret kualifikuese, intervistën e kryer dhe dokumentacionin shoqërues të depozituar , shpallet klasifikimi përfundimtar i kandidatëve si më poshtë vijon:

      

 

  1. Mailinda Dorzi     50 pikë
  2. Drita Koçi             33 pikë

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

 

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                                                    Tiranë, më 20.12.2022

 

Lënda:        Dërgim Informacioni

        ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

        Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

 

Ju informojmë se, në Institutin e Nxënësve që Nuk Shikojnë, Bashkia Tiranë, në zbatim të VKM NR. 717, datë 23.06.2009 “Për pagat e punonjësve mbështetës të institucioneve buxhetore dhe të nëpunësve të disa institucioneve buxhetore” të ndryshuar, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit të Kryetarit të Bashkisë Tiranë Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për Miratimin e Strukturës dhe Organikës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve”, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, Urdhrit të Ministrit të Arsimit Nr. 31, datë 28.01.2020 “Për miratimin e rregullores për funksionimin e institucioneve arsimore parauniversitare në Republikën e Shqipërisë” shpallet 1 (një) vend i lirë pune për Operator të teksteve Braille në Institutin e Nxënësve që Nuk Shikojnë, (Paga sipas VKM nr. 717, datë 23.06.2009, të ndryshuar).

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

 

Disa nga detyrat që duhet të kryejë një Operator i teksteve Braille në INNSH janë:

 

  1. Redaktore e gjuhës Braille.
  2. Të transkriptojë tekstet mësimore (jashtë mësimore, etj) në shkrimin Braille.
  3. Të korrektojë, redaktojë e printojë në printer Braille tekstet mësimore.
  4. Të prodhojë mjetet didaktike sipas kërkesave të mësuesve përkatës në termoform.
  5. Të instruktojë programet kompjuterike për të verbër dhe instruktimin e përdorimit të termoformave .
  6. Të përgatisë fletoret me letër Braille.
  7. Të zmadhojë dhe riparojë tekstet mësimore sipas nevojave të shkollës.
  8. Të ruajë dhe administrojë ambjentet e shtypshkronjës.
  9. Të bashkëpunojë me mësuesit dhe punonjësit për nevoja të institucionit.

 

Për sa më sipër sqarojmë se:

 

Për pozicionin e punës si Operator i teksteve Braille në INNSH, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

-Të ketë mbaruar arsimin e lartë Informatikë (Master).

-Të ketë eksperiencë pune të mëparshme.

 

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 29.12.2022.

Aplikimi behet duke dërguar CV-në dhe kërkesën për punësim në pozicionin e dëshiruar tek e-mail: femijet@tirana.al

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                                                     Tiranë, më 12.12.2022

 

Lënda:        Dërgim Informacioni

        ZYRËS RAJONALE TË PUNËSIMIT TIRANË

        Rr. “Vllazën Huta”, Njësia Administrative nr. 2, Tiranë

 

Ju informojmë se, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë, në zbatim të Vendimit i Këshillit Bashkiak Nr. 83, datë 30.09.2022, “Për miratimin e nivelit të pagave për punonjësit e institucioneve në varësi të Bashkisë Tiranë”, Vendimit Nr. 987, datë 10.01.2022, “Për miratimin e Rregullores për Organizimin, Funksionimin, Detyrat dhe Përgjegjësitë e Administratës së Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë”, si dhe Urdhrit Nr. 35005/1, datë 07.10.2022 “Për miratimin e strukturës dhe organikës të Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë së Tiranës ”, VKB nr. 159, datë 26.12.2019 “Për emërtimin dhe miratimin e stemave të drejtorive të përgjithshme të punëtorëve të qytetit dhe Qendrës Ekonomike të Zhvillimit dhe Edukimit të Fëmijëve, institucione në varësi të Bashkisë Tiranë”, shpallen 20 (njëzet) vende të lira pune për Edukatore në çerdhe, (Kategoria/Klasa IV-b, grupi 1/2/3/4).

Dokumentacioni i kërkuar në dosjen personale, në momentin që aplikanti shpallet fitues:

  1. CV
  2. Vërtetim banimi
  3. Çertifikatë personale dhe familjare
  4. Dëftesë/ Diplomë + listë notash (kopje të noterizuara)
  5. Çertifikata,kualifikime etj (nëse dispononi)
  6. Librezë pune origjinale
  7. Raport mjeko – ligjor
  8. Dëshmi penaliteti (deri në momentin e paisjes me dëshmi penaliteti, fotokopje të kuponit të aplikimit në postë)
  9. 2 fotografi

Disa nga detyrat që duhet të kryejë një edukatore në çerdhe janë:

  1. Punon nën drejtimin e Përgjegjëses së Çerdhes dhe udhëzimeve të mjekut, psikologut, dhe punonjësit social.
  2. Monitoron gjendjen shëndetësore të fëmijëve gjatë gjithë qëndrimit në çerdhe, njofton në kohë përgjegjësen për problemet shëndetësore të konstatuara dhe i pasqyron ato në filtrin ditor.
  3. Kujdeset çdo ditë për fëmijët, në drejtim të higjenës personale, të ushqyerit, të ndërruarit e veshmbathjeve, edukimit shoqëror. Në bashkëpunim me specialistët e sektorit psiko-social ndihmon në stimulimin e fushave të zhvillimit të fëmijës si psh: zhvillimi fizik, psiko-emocional, si dhe përdor metoda të efektshme për inkurajimin e zhvillimit fizik, social, emocional, gjuhësor dhe edukativ të fëmijëve 0-3 vjeç.
  4. Njeh dhe zbaton programin e edukimit të fëmijëve sipas formatit të përcaktuar.
  5. Në bashkëpunim me psikologun/punonjësin social ndjek planin individual të ecurisë dhe zhvillimit të fëmijëve me nevoja të veçanta.
  6. I raporton me shkrim turnit pasardhës, lidhur me problematikat e konstatuara tek fëmijët.
  7. Mban përgjegjësi për rregullin dhe higjenën brenda grupit.
  8. Merr pjesë në pastrimin e përgjithshëm të çerdhes në rast të lyrjes, dezinfektimit apo pastrimit gjeneral të ambienteve të brendshme dhe të jashtme.
  9. Krijon një mjedis të përshtatshëm duke përdorur mjete didaktike/vizatime/figura referuese/punime dore etj, për zhvillimin e programit të edukimit për fëmijët 6 muaj -3 vjeç.
  10. Informon rregullisht prindërit për ecurinë e fëmijës gjatë qëndrimit në çerdhe.
  11. Zbaton Konventën e të Drejtave të Fëmijëve.
  12. Duhet të jetë e pajisur me çertifikatën e vlefshme për dhënien e ndihmës së parë nga subjekte të liçensuara kombëtare/ndërkombëtare.

Për sa më sipër sqarojmë se:

Për pozicionin e punës si Edukatore në çerdhe, duhen plotësuar kriteret e mëposhtme:

-Të ketë mbaruar arsimin e lartë Parashkollor/Cikli i Ulët/Punë Sociale/Psikologji/Infermieri.

-Të ketë eksperiencë pune në lidhje me fëmijërinë e hershme ( grupmosha 0-3 vjeç).

 

Afati për dërgimin e CV- ve është deri më datë 21.12.2022.

Aplikimi behet duke dërguar CV-në dhe kërkesën për punësim në pozicionin e dëshiruar tek e-mail: femijet@tirana.al

Faleminderit për mirëkuptimin dhe bashkëpunimin Tuaj.

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

 

                                                                                                          Tiranë, më 09.12.2022

 

SHPALLJE E KLASIFIKIMIT PËRFUNDIMTAR TË KANDIDATËVE PËR DREJTOR TË

KOPSHTIT NR. 26

 

Referuar vlerësimit të Komisionit, bazuar në kriteret kualifikuese, intervistën e kryer dhe dokumentacionin shoqërues të depozituar , shpallet klasifikimi përfundimtar i kandidatëve si më poshtë vijon:

      

  1. Elona Zoto          50 pikë
  2. Milva Kacorri       41 pikë
  3. Silvana Stefa        38 pikë
  4. Merita Bracellari  35 pikë
  5. Natasha Sulçaj     34 pike
  6. Teuta Guri            34 pikë

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   01.12.2022

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Edukatore ne Çerdhe”:

  • Katerina Qendrai
  • Nertila Hoxha
  • Kanerina Bebej
  • Ermelina Sala
  • Olta Shkalla
  • Gerta Reshka

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   01.12.2022

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Nd/Kuzhiniere ne Çerdhe”:

  • Marsela Myrtaj
  • Enkeleda Ismailanji
  • Klodiana Fani
  • Renata Cukalla

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   01.12.2022

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Sanitare ne Çerdhe”:

  • Brunilda Mahja
  • Ledia Macalla
  • Anila Braçe
  • Rabihane Fetishi

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më   01.12.2022

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve dhe fazës së intervistimit të aplikuesve,  komisioni vlersues ka shpallur fitues si  “Specialist I (i parë) pranë Sektorit të Financës dhe Buxhetit, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë”:

  • Betina Ismaili

 

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

R  E P U  B  L  I  K  A    E    S  H  Q  I  P  Ë  R  I  S  Ë
BASHKIA E TIRANËS
DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

DREJTORIA E BURIMEVE NJERËZORE DHE SHËRBIMEVE MBËSHTETËSE

                                                                                           Tiranë më 01.12.2022

 

SHPALLJE E VENDIT VAKANT PËR POZICIONIN E DREJTUESIT TË KOPSHTIT

PEZË – NDROQ, BASHKIA TIRANË

 

Mbështetur në Urdhrin e Kryetarit të Bashkisë Tiranë Nr. 3089, datë 18.01.2019 “Për Procedurat e Emërimit dhe të Shkarkimit të Drejtorit të Institucionit Publik të Arsimit Parashkollor”, Drejtoria e Përgjithshme e Çerdheve dhe Kopshteve, institucion në varësi të Bashkisë Tiranë, shpall vendin vakant për pozicionin e Drejtorit të Kopshtit Pezë – Ndroq, Bashkia Tiranë. (paga  sipas VKM nr. 175, datë 08.03.2017, “Për trajtimin me pagë dhe shtesa mbi pagë të punonjësve mësimorë dhe të punonjësve të tjerë jomësimorë, në arsimin parauniversitar”, të ndryshuar)

 

Kandidati për drejtor i institucionit publik të arsimit parashkollor duhet:

 

  1. Të ketë diplomë të ciklit të parë Bachelor, të formimit për mësues të arsimit parashkollor (Master).
  2. Të ketë të paktën, 5 vjet përvojë pune si mësues.
  3. Të mos ketë masa disiplinore në fuqi.

 

Çdo kandidat duhet të dorëzojë pranë Drejtorisë së Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve dokumentacionin e mëposhtëm, jo më vonë se 10 ditë pas shpalljes së këtij njoftimi:

 

  1. CV-në dhe kërkesën për t’u pranuar në institucionin arsimor parashkollor.
  2. Të gjitha diplomat që disponon kandidati së bashku me listat e notave.
  3. Çertifikatën e trajnimit për drejtues të institucionit arsimor parauniversitar ose vërtetimin se është në proces trajnimi, nëse ka.
  4. Dëshminë e penalitetit të lëshuar jo më herët se 3 muaj para datës së aplikimit.
  5. Dy rekomandime nga mësues, drejtorë të institucioneve arsimore ose titullarë të institucioneve që kanë punuar me kandidatin gjatë viteve të fundit.
  6. Vetëdeklarimin në lidhje me vërtetësinë e dokumentave dhe informacionit të dhënë në procesin e aplikimit.

 

Disa nga detyrat që do të kryejë Drejtori i Kopshtit janë:

 

  1. Është përgjegjës për respektimin e akteve ligjore e nënligjore në fuqi, rregullores së brendshme të institucionit, disiplinës formale në punë, kodit të etikës dhe sjelljes në institucion.
  2. Garanton respektimin e të drejtave dhe lirive të fëmijëve, monitoron punën e përditshme bazuar në parimin e mbrojtjes së interesit më të lartë të fëmijës, në përputhje me parashikimet e konventës për të Drejtat e fëmijëve.
  3. Monitoron respektimin e kurikulës së miratuar, realizon dhe ndjek procedurën e regjistrimit të fëmijëve, si edhe administron dosjet personale të stafit.
  4. Ngre komisionin e disiplinës, komisionin e etikës dhe sjelljes në institucion, komisionin e fëmijëve me nevoja të veçanta, komisionin e blerjeve, si edhe çdo komision tjetër që ka lidhje me funksionimin dhe menaxhimin e punës në institucion.
  5. Organizon dhe dokumenton rregullisht mbledhjet me prindër, si edhe ngre këshillin e prindërve dhe bordin e prindërve.
  6. Monitoron kushtet higjenike në institucion dhe zbatimin e menusë së miratuar.
  7. Monitoron zbatimin e detyrave funksionale të stafit mësimor dhe jomësimor.
  8. Dokumenton të dhëna në regjistrin e ditëngrënieve, si edhe realizon filtrin e përditshëm.
  9. Administron dokumentacionin e familjeve në nevojë, të cilat përfitojnë shërbim parashkollor pa pagesë.
  10. Ndjek likuidimin e faturave mujore të ditëngrënieve brenda afateve të përcaktuara dhe është përgjegjëse për debinë e akumuluar.
  11. Mban qëndrim jodiskriminues ndaj gjinisë, rracës, kulturës, besimit, prejardhjes familjare dhe modelon qëndrim pozitiv tek stafi, fëmijët dhe komuniteti…..etj.

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  25.11.2022

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Nd/Kuzhiniere ne Çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 30.11.2022 nga ora 10:30 deri më 11:00.

 

  1. Klodjana Fani
  2. Enkeleda Ismailanji
  3. Renata Cukalla
  4. Marsela Myrtaj
  5. Enisa Hoxha
  6. Aida Ahmeti
  7. Blerina Koçi
  8. Drita Sinani

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  25.11.2022

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Specialist I (i parë) pranë Sektorit të Financës dhe Buxhetit, në Drejtorinë e Përgjithshme të Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë ” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 30.11.2022 nga ora 09:00 deri më 09:30.

  • Betina Ismaili
  • Elda Hodo
  • Eljesa Anamali

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________

Tiranë, më  25.11.2022

 

DREJTORIA E PËRGJITHSHME E ÇERDHEVE DHE KOPSHTEVE

Pas mbledhjes dhe vlerësimit të CV-ve të aplikuesve për pozicionin “Sanitare ne Çerdhe” komisioni vlersues ka përzgjedhur këto emra për fazën e intervistimit më dt. 30.11.2022 nga ora 11:00 deri më 11:30.

  1. Zamira Perkola
  2. Brunilda Mahja
  3. Rabihane Fetishi
  4. Ledia Macalla
  5. Anila Braçe
  6. Dhurata Muça
  7. Arjona Torra

APLIKIMET SHPALLEN TË MBYLLURA

______________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________